duminică, 1 martie 2009

Mainile au suflet

M-am lovit mereu de aceeasi si aceeasi intrebare: tu ce hobby-uri ai?

M... sa vedem. Sportul... NOT! Gatitul... I WISH... Cititul. Da, sigur, dar nu reusesc sa ma tin de el in asa fel incat sa-l pot declara pasiune letala.

Asa am ajuns la Tango si Fimo. Mai clar- dans si plastilina. Nu sunt o dansatoare desavarsita (singurul lucru care ma recomanda este faptul ca am studiat ceva ani pian si sunt in stare sa tin un ritm). In schimb, intalnirea mea cu pasta asta mult-laudata si slavita pe toate blogurile si la toate colturile a insemnat dragoste la prima vedere. Stau ore in sir si migalesc la pasta asta colorata care isi schimba forma si se intareste la cuptor. Atat de mult imi place incat am decretat ca mainile au suflet! Exista in corpul meu acolo undeva inca doua suflete si ele locuiesc in maini.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu